Od 1-ego lipca każdy Właściciel/Zarządca budynku będzie miał obowiązek złożyć deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB)
Składanie deklaracji drogą elektroniczną oraz w wersji papierowej rozpoczyna się 1 lipca 2021 r.
Na wysłanie deklaracji właściciele lub zarządcy będą mieli 12 miesięcy w przypadku budynków już istniejących.
W przypadku nowo powstałych obiektów będzie to termin 14 dni od uruchomienia nowego źródła ciepła lub spalania paliw.
Celem stworzenia CEEB jest poprawa jakości powietrza – likwidacja głównej przyczyny zanieczyszczeń powietrza – emisji substancji powodujących smog.
Więcej informacji w załączniku
Pliki do pobrania
Opracowanie: Mieczysław Mamulski
Wprowadzenie: Marcin Janowiec 10.06.2021 r.
Składanie deklaracji drogą elektroniczną oraz w wersji papierowej rozpoczyna się 1 lipca 2021 r.
Na wysłanie deklaracji właściciele lub zarządcy będą mieli 12 miesięcy w przypadku budynków już istniejących.
W przypadku nowo powstałych obiektów będzie to termin 14 dni od uruchomienia nowego źródła ciepła lub spalania paliw.
Celem stworzenia CEEB jest poprawa jakości powietrza – likwidacja głównej przyczyny zanieczyszczeń powietrza – emisji substancji powodujących smog.
Więcej informacji w załączniku
Pliki do pobrania
Pobierz plik CEEB dla wlaścicieli i zarządców.pdf
Opracowanie: Mieczysław Mamulski
Wprowadzenie: Marcin Janowiec 10.06.2021 r.