Patronat medialny jako narzędzie promocji NGO w mediach. Jak przygotować skuteczną ofertę na sponsoring działań organizacji pozarządowych
Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych zaprasza przedstawicieli małopolskich organizacji pozarządowych na bezpłatne szkolenie „Patronat medialny, jako narzędzie promocji NGO w mediach. Jak przygotować skuteczną ofertę na sponsoring działań organizacji pozarządowych?”, które odbędzie się w dniu 22 marca 2013r. w godz.9:00-15:45 w siedzibie Fundacji Biuro Inicjatyw, przy ul. Krasickiego 18 Ip., w Krakowie.
Szkolenie poprowadzi Maciej Migda - trener, doradca i konsultant z zakresu marketingu organizacji III sektora, w szczególności specjalizujący się w tematach związanych z promocją marki, opracowywaniem strategii organizacji oraz planowaniu aktywności marketingowych. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi w agencji eventowej Haxel oraz w Grupie RMF, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Promocji i zarządzał planami marketingowymi marek RMF FM, RMF CLASSIC i RMF MAX.
PROGRAM SZKOLENIA
9:00-10:30 |
Charakterystyka rynku mediów w Polsce oraz podstawy planowania mediów |
10:30-10:45 |
Przerwa |
10:45-12:15 |
Zasady tworzenie mediaplanu oraz skutecznego dobierania mediów do określonych celów |
12:15-12:30 |
Przerwa |
12:30-14:00 |
Patronat medialny, jako narzędzie promocji NGO w mediach |
14:00-14:15 |
Przerwa |
14:15-15:45 |
Jak pozyskiwać sponsorów do działań promocyjnych – spojrzenie z perspektywy sponsora na oferty NGO |
Osoby zainteresowane udziałem w zajęciach prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego do dnia 18.03.2012r. na adres anna.rodacka@bis-krakow.pl.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania